حمایت دولت از کسب و کارهای حوزه گردشگری

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۹:۵۳
کد خبر: ۹۷۳۶۹۶
حمایت دولت از کسب و کارهای حوزه گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: « حسب مکاتبات و پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شده است کسب و کارهای حوزه گردشگری به طور ویژه از حمایت دولت برخوردار شوند».

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جلیل جباری با اعلام این خبر گفت: « همانگونه که مستحضر هستید شیوع بیماری ویروسی کرونا و تبعات ناشی از آن آثار منفی گسترده‌ای به همراه داشته و در پی کاهش سفرها و لغو رزروهای مسافران، سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری خسارات فراوانی متحمل شده‌اند.

او افزود: « حسب مکاتبات و پیگیری‌های به عمل آمده توسط معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مقرر شده است کسب و کارهای حوزه گردشگری به طور ویژه از حمایت دولت برخوردار شوند و بر همین اساس ضروری است اطلاعات صحیحی از حجم خسارت‌های وارده استخراج شود تا مبنای برنامه‌ریزی و اقدام قرار گیرد».

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: « در همین راستا به همه تاسیسات گردشگری اطلاع‌رسانی شده است تا ضمن مراجعه و ثبت نام در سایت اینترنتی myst.mcth.ir برای تکمیل فرم برآورد خسارت به صورت روزانه اقدام کرده و موارد را به همراه مستندات درخواستی از طریق سامانه مذکور ارسال کنند».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز