ضد عفونی کردن میدان میوه و تره شهرداری ارومیه بصورت شبانه روزی

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵:۳۴
کد خبر: ۹۷۸۰۵۱
ضد عفونی کردن میدان میوه و تره شهرداری ارومیه بصورت شبانه روزی
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردی‌های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: میدان میوه و تره بار بصورت شبانه روزی جهت پیشگیری از شیوع کرونا ضد عفونی می‌شود.
به گزارش برنا آذربایجان غربی،غلامرضا حافظی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردی‌های کشاورزی شهرداری ارومیه، با اشاره به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: در این راستا میدان میوه و تره بار توسط نیرو‌های شهرداری ضد عفونی و همچنین عملیات ضد عفونی محل اداری سازمان نیز بصورت روزانه صورت می‌گیرد و دستکش و ماسک نیز در بین نیرو‌های شاغل در میدان توزیع شده است.
 
حافظی افزود: ارباب رجوع میدان میوه تره بار نیز بصورت پیوسته توسط دستگاه‌های تب سنج کنترل می‌شوند.

او ادامه داد: همچنین بزرگترین و مجهزترین دستگاه سم پاش و محلول پاش ضد عفونی کننده و گند زدایی خودرو‌ها جهت پیشگیری از شیوع کرونا در ورودی میدان میوه و تره بار شهرداری راه اندازی شد.

حافظی افزود: دستگاه نیمه اتوماتیک محلول پاش ضدعفونی کننده در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان و مراجعه کنند گان به همت کارشناسان سازمان طراحی و نصب شده است.

او با بیان اینکه مخزن این دستگاه ۲۰۰۰ لیتر است، اظهار کرد: در هر ۳ ثانیه، یک خودرو باری با قدرت پرتاب ۴ متر محلول پاشی و گند زدایی می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردی‌های کشاورزی شهرداری ارومیه بیان کرد: روزانه بیش از یک هزار دستگاه خودرو به میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه تردد می‌کنند.

او با بیان اینکه جهت پیشگیری از شیوع کرونا میدان دواب از ۱۴ اسفند تعطیل شده است، عنوان کرد: با ابلاغ دامپزشکی استان نسبت به تعطیلی میدان دواب اقدام شد و همچنین بازار کهنه فروشان نیز به دستور فرمانداری شهرستان ارومیه تعطیل شده است که با شکست ویروس کرونا مجدا باز می‌شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز