سربلندی صنعت برق در تامین نیاز مدافعان سلامت

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۷:۲۱
کد خبر: ۹۸۳۵۵۹
اکبر حسن بکلو اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور صنعت برق با دو چالش حفاظت از کارکنان و مراجعان در مقابل ابتلا به بیماری و تامین برق پایدار برای مدافعان سلامت مواجهه بود و برای سربلندی در هر دو چالش برنامه ریزی صورت گرفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: برای فائق آمدن بر چالش جلوگیری از شیوع بیماری در بین کارکنان و مراجعان، در اولین روزهای فراگیری این بیماری میزهای خدمت تمامی نواحی و ستاد شرکت تشکیل شد تا نیاز به مراجعه مشترکین به اتاق های کارکنان نباشد، این اقدام با افزایش سرعت پاسخگوئی، مدت زمان حضور مراجعان را نیز کاهش داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بیان کرد: در اقدامی دیگر ضمن ضدعفونی کردن ساختمان های شرکت و نواحی، موارد مورد تذکر ستاد ملی و استانی پیشگیری از شیوع کرونا رعایت شد؛ یکی دغدغه های ما برای حفاظت از همکاران خود در مقابل ابتلا به کرونا، صیانت از همکاران عملیاتی که نیاز به حضور در سطح جامعه دارند بود که با ضدعفونی کردن مستمر خودروهای عملیاتی برای این چالش نیز اقداماتی صورت گرفت.

حسن بکلو خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شبکه بهداشت و درمان به تامین برق پایدار، همکاران صنعت برق که دوشادوش مدافعان سلامت در صحنه خدمت حاضر بودند وظیفه سنگین تری برای تامین برق پایدار بیمارستان ها و مراکز درمانی بر عهده داشتند که با تدابیر صورت گرفته اهتمام بیشتری برای این امر شد.

وی اشاره کرد: به منظور پیش بینی تدابیر لازم برای مبارزه با بیماری کرونا به همت نیروهای مسلح نقاهتگاه ها و بیمارستان های صحرائی در سطح استان راه اندازی شد و صنعت همیشه بیدار برق نیز در کنار این اقدامات، تامین برق مورد نیاز بیمارستان های صحرائی و نقاهتگاه ها را بر عهده داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد: صنعت برق همیشه بیدار آمادگی دارد تا در صورت نیاز ستاد مبارزه با کرونا به نقاهتگاه یا بیمارستان های صحرائی بیشتر تامین برق پایدار را برعهده گیرد تا در کنار مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با کرونا پیروز شویم.

حسن بکلو تصریح کرد: تاکنون دو بیمارستان صحرائی شهید باکری و شهید صیاد شیرازی در ارومیه و تعدادی نقاهتگاه نیز در تمامی شهرستان های آذربایجان غربی تدارک دیده شده است و برای تامین برق این نقاهتگاه ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

 همانند تمام روزهای سال، در ایام تعطیلات عید و تعطیلات کرونایی، کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در بخش های مختلف از جمله اتفاقات برق، دیسپاچینگ و واحد پاسخگوئی به مشترکین در محل کار حاضر هستند و با تمامی تمهیدات بهداشتی آماده ارائه خدمات به مردم استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز