تولیدکنندگان در خط مقدم تحقق جهش تولید قرار دارند

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۸:۵۳
کد خبر: ۹۸۸۶۲۶
تولیدکنندگان در خط مقدم تحقق جهش تولید قرار دارند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تولید کنندگان در خط مقدم تحقق جهش تولید قرار دارند گفت: اگر به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اقتصادی اهمیت بدهیم، تسهیلات برای آن‌ها فراهم کنیم، محیط کسب‌وکار را برای آن‌ها بهبود بخشیم و فرهنگ تولید و سرمایه گذاری را در جهت سرمایه‌داری تولیدی تقویت و حمایت کنیم، ما می‌توانیم فضای مناسب برای جهش تولید را فراهم کنیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ بهنام شهدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه کرونا بسیاری از معادلات اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است گفت: برای دستیابی به تولیدی پایدار و ارزآور که اشتغالی مطمئن را درپی دارد، تنها راه موجود حمایت از تولید گران و فراهم سازی بستر سرمایه گذاری است.

وی افزود: شاخص های مثبت اقتصادی که استان سال گذشته به دست آورده در زمینه محیط کسب و کار، رشد سرمایه گذاری، رشد صادرات، احیای واحدهای راکد و کاهش نرخ بیکاری در سه فصل پشتوانه خوبی برای تحقق جهش تولید در سالجاری است.

شهدی ادامه داد: برای حمایت از تولید علاوه بر تداوم رویکردهای مثبت سال گذشته، کمک به پرداخت تسهیلات و سرمایه لازم برای تولید، بهبود محیط کسب و کار و رفع موانع سرمایه گذاری را با جدیت پیگیر هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با قدردانی از تولید کنندگان در شرایط سخت کرونایی افزود: دولت تسهیلات ویژه ای را برای حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا درنظر گرفته که به زودی ساز و کار پرداخت آن مشخص می شود.

در این جلسه مسائل و مشکلات برخی واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز