فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش

ارتش با تمام توان تا پایان ریشه کنی کرونا در میدان

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۸:۳۲
کد خبر: ۹۸۹۳۰۵
امیر حاجیلو ، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب : ارتش با تمام قدرت تا پایان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در حالت آماده باش است و هم در حوزه عملیاتی و هم حوزه معیشتی فعالیت می کند.
به گزارش خبرنگار برنا آذربایجان غربی،امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در گفتگو با خبرنگاران گفت:ارتش با تمام قدرت تا پایان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در حالت آماده باش است و هم در حوزه عملیاتی و هم حوزه معیشتی فعالیت می‌کند.
 
امیر حاجیلو ادامه داد:ارتش در شمالغرب کشور سه برابر توان یگان‌های جنگ نوین و بهداشت و درمان خود را برای مبارزه با کرونا اختصاص داده است.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش با اشاره به ایجاد تخت های بیمارستانی توسط ارتش افزود:در ۱۱ شهرستان منطقه شمال غرب کشور ۱۰۵۰ تخت بیمارستانی راه اندازی کرده ایم.
 
او افزود: در ایستگاه‌های پایش ارتش در شمالغرب کشور ۲۷۰ هزار نفر از هموطنان در زمینه بیماری کرونا پایش شده تند که از این تعداد ۱۷۰ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌ها معرفی شده اند.
 
امیر حاجیلو بیان کرد: در ششمین مرحله رزمایش بیولوژیک با بیماری کرونا در شمالغرب کشور، از روز دوشنبه اول اردیبهشت به تعداد ۵۰۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.
 
او گفت: ارتش در بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از مرز‌های کشور حضور دارد و با تمام قدرت از حریم کشور پاسداری می‌کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز