آذربایجان‌غربی میزبان جام باشگاه‌های کشتی جهان

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۲:۳۵
کد خبر: ۹۹۳۵۹۳
آذربایجان‌غربی میزبان جام باشگاه‌های کشتی جهان
سرپرست هیات کشتی آذربایجان غربی : با همدلی مسئولان استانی در حال تلاش برای کسب میزبانی جام باشگاه جهان برای آذربایجان غربی هستیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی در گفتگو خبرگزاری برنا آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اساسی ترین کارها در هیات کشتی استفاده از نیروهای جوان و کاربلد در کنار پیشکسوتان با تجربه است که باهمدلی برای پیشرفت کشتی استان تلاش می‌کنیم. 

سعید خوشبخت اظهار داشت: تمام تلاشمان این است با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین استاندار ورزش دوست آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه  که حامی همیشگی ورزش است بتوانیم میزبان لیگ جام باشگاهی جهان باشیم که به نظرم یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی خواهد بود که در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود برای نخستین بار در طول تاریخ کشتی استان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه تمامی رایزنی ها و مقدمات میزبانی باشگاه های جهان انجام شده ادامه داد: در این رقابتها یک تیم هم به عنوان میزبان از استان آذربایجان‌غربی حضور خواهد داشت. 

خوشبت تصریح کرد: با انتخاب مسئول لیگ کشتی هیات استان تمام تلاشمان برگزاری مداوم مسابقات نوجوانان،  جوانان و بزرگسالان است که بتوانیم نفرات برتر را در لیگ های پایه کشوری در رشته فرنگی و رشته آزاد با حمایت اسپانسرهای مالی که صحبت کردیم شرکت دهیم. 

سرپرست هیات کشتی استان افزود: استعدادیابی حلقه مفقوده سالهای گذشته بود که امسال با تمام توان و حمایت از استعدادهای ناب کشتی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شرکت خواهیم کرد.

وی گفت: داوری استان ما در شرایط فعلی با حضور ابراهیم کریمی،ابراهیم یزدان پناه،هژار عباسی و اصغر زلفی پور جایگاه خوبی در کشور داریم اما در تلاش هستیم تا این وضعیت را بهبود ببخشیم و یک دوره کلاس استاژ درجه سه را در استان میزبانی خواهیم کرد. 

خوشبخت تصریح کرد: برای سال ۹۹ کلاسهای متفاوت و بسیاری برنامه ریزی کردیم تا سطح علمی مربیان را بالا ببریم و ۷کارگاه علمی عملی مختلف با بهترین مدرسین کشتی در آذربایجان‌غربی برگزار خواهیم کرد. 

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با پیگیری هایی که انجام دادیم از امسال جام پوریا ولی در تقویم ورزشی فدراسیون کشتی گنجانده شد و از امسال به صورت مداوم در تاریخ همیشگی برگزار خواهد شد. 

خوشبت با اشاره به زیرساخت های سخت افزاری گفت:  در حال حاضر با رایزنی با چند حامی مالی، حمایت و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان سعی داریم دو خانه کشتی در شمال و جنوب استان بسازیم تا به عنوان پایگاه قهرمانی کشتی استعدادهای ناب استان زیر نظر بهترین مربیان آموزش ببینید تا بتوانیم شاهد حضور کشتی گیران عزیزمان در تیم های مختلف تیم ملی باشیم. 

سرپرست هیات کشتی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد:  از اقای ایراندوست  مدیرکل ورزش و جوانان استان و دکتر دبیر رییس فدراسیون کشتی از بابت اعتماد به مدیریت جوانان تشکر میکنم و همه این اقدامات و برنامه ها عملی و میسر نخواهد شد مگر با همدلی و کمک همه روسای هیات های کشتی شهرستانی،  پیشکسوتان عزیز و خاک خورده کشتی که مثل همیشه از جان و دل بدون چشمداشتی برای اعتلای نام کشتی آذربایجان‌غربی تلاش میکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز