رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدارس، مهم‌ترین کانون پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۹:۵۴
کد خبر: ۴۱۶۹۵۱
مدارس، مهم‌ترین کانون پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس، مهمترین کانون پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ماشاء الله کاربخش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان  با بیان اینکه توانمند سازی فرهنگیان، دانش آموزان، اولیاء آنها در ارتباط با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از این آسیب ها در اولویت برنامه های آموزش و پرورش استان قرار دارد، اظهار کرد:  هم افزای، تعامل و همکاری همه ی مردم و دستگاه های اجرایی لازمه  پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه ثابت پیشگیری از آسیب اعتیاد در مجتمع فرهنگی- ورزشی سعادت کرمان از برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری از اعتیاد در مدارس استان نیز خبر داد.

کاربخش تصریح کرد: بسته آموزشی 400 دقیقه ای آشنایی با آسیب های اجتماعی  بر اساس بوم و شرایط شهرستان ها و مناطق استان با همکاری  دانشگاه علوم پزشکی تولید شده و در سال تحصیلی آینده در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان قرار می گیرد.

وی گفت: دبیر خانه نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان به منظور مهار زمینه های آسیب های  اجتماعی در مدرسه، خانواده و محله با تاکید بر مدرسه به عنوان جدی ترین فضای اجتماعی کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از استقرار نظام جامع مراقبت اجتماعی برای دانش آموزان از طریق مشارکت بین بخشی مبتنی بر مدل بومی و سبک زندگی اسلامی – ایرانی خبر داد.

ماشاء الله کاربخش با بیان اینکه بیش از 60 مردم به طور مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند تاکید کرد: مدارس، مهمترین کانون پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز