یاری محرومان مناطق درو افتاده سرخس توسط جهادگران جهادی شاهد

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۹:۰۵
کد خبر: ۹۰۴۰۹۷
یاری محرومان مناطق درو افتاده سرخس توسط جهادگران جهادی شاهد
هم زمان با هفته دفاع مقدس جوانان جهادگر جبهه جهادی شاهد به یاری محرومان در مناطق دور افتاده سرخس در استان خراسان رضوی شتافتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این طرح جهادی ٢٤ پزشک و دندانپزشک جهادگر از شهرهای مشهد،شیراز، و تهران مشارکت داشتند و بیش از 3 هزار خدمت پزشکی و دندانپزشکی به  بانوان محروم منطقه ارائه شد.

دکتر پاشایی مسئول جبهه جهادی شاهد با تشریح  اهداف برگزاری این حرکت جهادی برای خدمات رسانی به مردم گفت جامعه هدف این طرح جهادی بانوان ١٥ تا ٥٠ سال  این منطقه محروم بودند که دسترسی مناسبی به خدمات پزشکی و دندانپزشکی نداشتند.

رئیس مجمع ملی جهادگران کشور تصریح کرد جهادگران به صورت هم زمان در دو منطقه  دهستان گنبد لی و دهستان کند کلی شهرستان سرخس که فاصله زیادی از یکدیگر دارند حضور یافتند و با نصب وبهره گیری  از   روز آمد ترین تجهیزات دندانپزشکی به ارائه خدمات به مردم پرداختند.

جبهه جهادی شاهد تشکیلاتی مردمی و جهادی است که به همت جمعی از فرزندان شاهد و یادگاران دفاع مقدس راه اندازی شده و تا کنون  دهها اردوی جهادی در مناطق مختلف کشور برگزار کرده است. در جریان سیل سال گذشته نیز جهادگران عضو این تشکل از نخستین روزهای حادثه به یاری مردم در استانهای لرستان و خوزستان شتافتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز