زرین‌آمیزی:

تاکنون یک داوطلب کنکور دکتری مبتلا در بیمارستان شناسایی شده است

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۷۶۵۸
تاکنون یک داوطلب کنکور دکتری مبتلا در بیمارستان شناسایی شده است
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از بین ۵۰ داوطلب تکمیل کننده فرم خوداظهاری کنکور دکتری ۹۹ تنها یک داوطلب در بیمارستان بستری است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، گفت: با توجه به آغاز فرآیند خوداظهاری داوطلبان کنکور دکتری سال ۹۹ مبتلا به ویروس کرونا از روز جمعه ۲۰ تیرماه، تاکنون ۵۰ داوطلب کنکور دکتری این فرم را تکمیل کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: از این تعداد تنها یک نفر در بیمارستان بستری است و تعدادی دیگر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند البته در این بین برخی از داوطلبانی که در ماه‌های گذشته مبتلا شده بودند و حال درمان شده‌اند نیز به تکمیل فرم خوداظهاری پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: آمار اعلام شده طبیعتا در نهایت دارای یک ریزش است، چون تکمیل فرم خوداظهاری تنها برای داوطلبان مبتلا به کرونا است و افرادی که درمان شده‌اند لزومی به شرکت در این طرح ندارند.

زرین‌آمیزی با بیان اینکه مهلت تکمیل فرم خوداظهار تا پایان امروز شنبه ۲۱ تیرماه ادامه دارد، عنوان کرد: تکمیل این فرم وضعیت نسبی داوطلبان را برای سازمان سنجش آموزش کشور مشخص می‌کند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: تصمیم بر این است که با هماهنگی وزارت بهداشت، کنکور داوطلبان کرونایی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، در محیطی جداگانه از سایر داوطلبان برگزار شود همچنین داوطلب بستری شده در بیمارستان اگر تا روز برگزاری کنکور ترخیص نشود، شرایط اخذ آزمون از وی در بیمارستان فراهم خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز