دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۹۷۸۱
دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال 99 اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال 99 اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی، معاونان توسعه مدیریت و منابع و خزانه‌داران استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این بخشنامه، حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 99/1/1 با احتساب مبلغ ثابت پرداختی میانگین 20 درصد نسبت به سال 98 افزایش یافته و قابل پرداخت است.

همچنین مبلغ ثابت 3 میلیون و 200 هزار ریال در احکام سال 98، کماکان در سال 99 نیز پایدار خواهد بود.

جداول مربوط به افزایش حقوق اعضای هیأت علمی، کارکنان غیر عضو هیأت علمی و ساعتی به تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده و واحدها موظفند نسبت به اعمال افزایش در احکام حقوق اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی واجد شرایط از تاریخ اول فروردین ماه 99 اقدام کرده و تصاویر احکام صادره را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.

به منظور تأمین نیروی انسانی، واحدها و مراکز دانشگاهی و همچنین ادارات کل سازمان مرکزی، ضروری است ضمن ارزیابی از وضعیت نیروی انسانی و عملکرد نیروهای قرارداد کار معین که با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه به کار گیری شده اند، در صورت نیاز به ادامه همکاری ایشان و به منظور اخذ مجوز تمدید قرارداد در سال 99، نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات کارکنان مذکور به سامانه ساجد قسمت تمدید قرارداد کارمعین مراجعه و حداکثر تا تاریخ 99/5/15 اقدام لازم را به عمل آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز