با احکامی از سوی دکتر طهرانچی

سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای بناب و اقلید منصوب شدند

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۵۰۱۲
سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای بناب و اقلید منصوب شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای بناب و اقلید را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای دکتر فضل اله رضوی پور را به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب» و دکتر سهراب نظری را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید» منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر فضل اله رضوی پور

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر فضل اله رضوی پور دارای مدرک دکتری تخصصی زبان و ادبیات عرب است که دارای سوابقی از جمله رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب است.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر عبداله حجتی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب تقدیر و تشکر کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید

برادر گرامی جناب آقای دکتر سهراب نظری

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایههای انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر سهراب نظری دارای مدرک دکتری تخصصی علوم و مهندسی آبیاری است و سوابق اجرایی متعددی از جمله معاون آموزشی و پژوهشی، معاون آموزشی و دانشجویی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید را در کارنامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز