رئیس جمهوری؛

ساخت روزانه ۲۹ کلاس درس در کشور افتخارآمیز است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۹۵۴۵
ساخت روزانه ۲۹ کلاس درس در کشور افتخارآمیز است
رئیس جمهوری با تجلیل از عملکرد آموزش و پرورش در تامین فضاهای آموزشی کشور گفت: ساخت روزانه ۱۱ کلاس درس روستایی و ۲۹ کلاس درس در سراسر کشور در دولت و بهره برداری از آن بسیار افتخار آمیز است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مراسم افتتاح متمرکز ۹۱۳پروژه آموزشی روستایی با ۳هزار و ۹۳۳کلاس درس به مساحت ۴۲۰هزار مترمربع مساحت و ۷۸۰میلیارد تومان اعتبار  با حضور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان عصر روز گذشته در کرمان برگزار شد.

در این افتتاحیه متمرکز محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش به همراه مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و محمدجواد فدائی استاندار کرمان با حضور در این استان و ارتباط تصویری با رئیس جمهور در آیین بهره‌برداری از فضاهای آموزشی مذکور حضور یافتند.

در این راستا، مدرسه ۶کلاسه شهید عبدالمهدی امیدی روستای جواران رابر به عنوان پروژه برتر نوسازی مدارس کشور برای افتتاحیه نمادین انتخاب شد.

رئیس جمهوری در این آیین افتتاحیه ضمن تقدیر از آمار ارائه شده از سوی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ساخت روزانه ۱۱کلاس درس روستایی و ۲۹کلاس درس در شهرها که طی این دولت انجام شده و به اتمام می‌رسد،  بسیار افتخار آمیز است.

پیش از این مراسم هم وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از مدارس و پروژه های آموزشی این استان بازدید و در جریان روند تکمیل پروژه های نیمه تمام و نیازمند تعمیر و بازسازی قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز