درخشش اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمین المپیاد فیلم‌سازی

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۷۴۸۲
درخشش اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمین المپیاد فیلم‌سازی
اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه‌های طلا، نقره و برنز چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان را در بخش‌های «فیلم» و «ایده» از آن خود کردند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه‌های طلا، نقره و برنز چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان را در بخش‌های «فیلم» و «ایده» از آن خود کردند.

براساس این گزارش؛ در بخش ایده، ایده‌ی گروهی «هاف تایم» از گروه نقاب، به‌خاطر طراوت ایده، جسارت در بیان و شخصیت‌های اکتیو تموفق به دریافت جایزه طلا شد.

براین اساس،  ایده‌های گروهی «همسایه» از گروه حافظ و «رکاب» از گروه باحال‌ها ، جایزه‌های برنز این المپیاد را به خود اختصاص دادند.

در این گزارش آمده است؛ در بخش فیلم نیز، «یوکابد رحمانی» عضو کانون تاکستان در استان قزوین برای فیلم «جادوی خواندنی» عضو گروه حافظ و «ایلیا رمضانی» از کانون استان بوشهر برای فیلم «فضای زندگی» عضو گروه سینمایی، جایزه نقره دریافت کردند. همچنین جایزه برنز بخش فیلم به «ریحانه تاتاری» عضو کانون گرگان برای فیلم «کرونا دم در خانه در کمین است» از گروه عاشق، تعلق گرفت.

شایان ذکر است؛  ۴۰۳ فیلم و ۴۳۹ ایده به دبیرخانه این المپیاد ارسال شده بود که ۳۶ فیلم و ۲۷ ایده برای رقابت در بخش پایانی معرفی شدند. در میان آن‌ها ۱۸فیلم و ۱۴ ایده از آثار اعضای نوجوان کانون پرورش فکری بود. آیین پایانی چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان روز اول آبان ۱۳۹۹در مرکز نوآوری صبا برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز