راه اندازی مدرسه کسب و کاردر دانشگاه اراک

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۳۲۴۲۵
راه اندازی مدرسه کسب و کاردر دانشگاه اراک
سومین مدرسه کسب و کار کشور بعد از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه فردوسی مشهد توسط دانشگاه اراک راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، ارمغان اکبری عضو تیم استارتاپ اراک گفت: این مدرسه به همت مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اراک و اعضای تیم استارتاپ دانشگاه تاسیس شده و دوره‌های آموزشی در دانشکده فنی این دانشگاه آغاز می شود .

وی تصریح کرد: مدرسه کسب و کار اراک در تلاش برای جهت دادن مخاطبان نوجوان و جوان به سمت مسیری است که در آن بتوانند ذهن خود را در جهت ساخت آینده‌ای موفق‌تر منسجم کنند.

 وی ادامه داد: ‌این مدرسه قصد دارد افرادی تربیت کند که بتوانند در آینده خود به سمت تبدیل شدن به موفق‌ترین کارآفرینان و دارندگان کسب و کارهای نوآور و خلاق شتاب بگیرند و در یک کلام با کمک استادان و مربیان این حوزه به یک تحول عمیق و تغییر نگرش در خود دست بزنند.

اکبری افزود:‌ جمعی از استادان رشته‌های مختلف دانشگاه به همراه تعدادی از کارآفرینان برتر کشور برنامه‌ای را طراحی کرده‌اند که بیش از آنکه در قالب درس و کلاس باشد، به شکل فعالیت‌های جمعی، کار تیمی و بازی‌های پرورش دهنده‌ خلاقیت بر نحوه تفکر و نوع نگاه نوجوان و جوان تاثیر خواهد گذاشت.

 اکبری، ترویج روحیه کارآفرینی در جوانان و نوجوانان را از اهداف اصلی مدرسه کسب و کار اراک عنوان کرد که می‌تواند زمینه ساختن آینده‌ای بهتر را برای تمام مخاطبین خود فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز