مراکز رشد برمبنای مشتری مداری و پیوند با صنعت فعالیت کنند/برگزاری مراسم تجلیل از تیم رباتیک واحد ایلخچی

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۴:۱۲
کد خبر: ۴۳۳۹۸۶
مراکز رشد برمبنای مشتری مداری و پیوند با صنعت فعالیت کنند/برگزاری مراسم تجلیل از تیم رباتیک واحد ایلخچی
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراکز رشد باید بر مبنای مشتری مداری، مأموریت گرایی و پیوند نزدیک با صنعت به فعالیت بپردازند تا دستاوردهای فناورانه به مرحله ظهور رسیده و تجاری سازی شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درمراسم تجلیل از افتخارآفرینان رباتیک و نخبگان واحد ایلخچی گفت: تأکید مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر تدوین و اجرای برنامه راهبردی در همه زمینه ها از جمله پژوهش و فناوری است و تأکید در برنامه راهبردی بر، مأموریت گرا بودن، حرکت به سوی اهداف از پیش تعیین شده با توجه به دستاوردهای پیشین، ظرفیت های فعلی و ظرفیت های بومی و منطقه ای است.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از کسب مقام سوم جهانی توسط تیم واحد ایلخچی در کشور آلمان گفت: مدیریت، برنامه ریزی صحیح، مأموریت گرا و برنامه محور بودن در زمینه فعالیت ها و پیوند مناسب با صنعت باعث کسب این افتخار برای دانشگاه، کشور و استان شده است.

 

وی در ادامه گفت: مراکز رشد باید بر مبنای مشتری مداری، مأموریت گرایی و پیوند نزدیک با صنعت به فعالیت بپردازند تا دستاوردهای فناورانه به مرحله ظهور رسیده و تجاری سازی شود و از این طریق به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

 

واشقانی در پایان از حضور افرادی مانند مهندس زمانلو درعرصه صنعت ابرازخرسندی کرد و از درک صحیح از پیوند دانشگاه و صنعت و حمایت های وی از تیم ربوکاپ واحد ایلخچی قدردانی کرد.

 

مراسم تجلیل از افتخار آفرینان رباتیک و نخبگان واحد ایلخچی عصر روز 28تیرماه در سالن آمفی تأتر پتروشیمی تبریز برگزارشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز