معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش در تبریز:

عدالت آموزشی به معنای واقعی در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۷:۵۹:۰۵
کد خبر: ۴۵۱۱۱۰
عدالت آموزشی به معنای واقعی در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: توسعه عدالت آموزشی برای اولین بار در دستگاه تعلیم و تربیت دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حمید رضا کفاش در مراسم افتتاحیه 65 پروژه عمرانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در خصوص اقدامات معاونت فرهنگی و پرورشی در سه سال اخیر دولت تدبیر و امید گفت: درطی این سال ها در سطح کشور 650 مرکز دارالقرآن که 40 مورد مربوط به استان آذربایجان شرقی می باشد،تاسیس شده که در سال های آتی به یک هزار و 440 عدد خواهد رسید.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر افزود: نماز جماعت در 5 هزار مدرسه اقامه می شود و در سه سال دولت یازدهم بیش از 1000 نمازخانه مدرسه احداث و تجهیز شده است.

 

وی با بیان اینکه 140 کتاب درسی به فهرست کتب مورد تدریس در آموزش و پرورش برای سال جدید اضافه شده،گفت: امروز نشریات رشد به 30 میلیون نسخه و مجله تربیت به 2 میلیون نسخه در سال می رسد.

 

کفاش با اشاره به انتشار بیش از نیمی از تولیدات انتشاراتی در کشور توسط فعالین حوزه تعلیم و تربیت ،افزود: امسال مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی اسفند ماه با حضور نخبگان قرآنی در کشور برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر توجه جدی دولت تدبیر و امید به تربیت دینی و معنوی دانش آموزان یادآور شد: در کل کشور 17 هزار دانش اموز زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شدند تا از معنویات این سفر بهره مند شوند.

 

معاون فرهنگی وزیر گفت: در سه سال دولت یازدهم 8 هزار دانش آموز به عتبات عالیات اعزام شدند که در راستای تاکیدات وزیر محترم صورت گرفته است.

 

کفاش اظهار داشت: سه میلیون و 200 هزار فرهنگی ،دانش آموز و اولیاء به پرسش مهر پاسخ دادند که که بیانگر درک و فهم مشارکت آموزش و پرورش در جریان اداره کرد کشور است.

 

رئیس سازمان دانش آموزی کشور اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید برای اولین بار عدالت آموزشی به معنای واقعی صورت گرفته است و این از برکات و تدبیر وزیر محترم آموزش و پرورش دکتر فانی است که با تجربه چندین ساله در این دستگاه مدیریت شایسته ای را به اجرا گذاشته اند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز