مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش:

پروژه مهر مبنای برنامه ریزی آینده نظام آموزشی کشوراست

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۴:۴۶
کد خبر: ۴۵۵۵۰۶
پروژه مهر مبنای برنامه ریزی آینده نظام آموزشی کشوراست
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: پروژه مهر مبنای برنامه ریزی آینده نظام آموزشی کشوراست.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، سیدمحمد فاضل در همایش توجیهی برنامه پروژه ملی مهر که در ساختمان شهیدرجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی،‌ آماده‌سازی فضاهای آموزشی،‌ موضوع هدایت تحصیلی، ثبت‌نام دانش‌آموزان و آماده‌سازی کتاب‌های درسی که از فعالیت‌های مربوط به پروژه مهر است.

 

وی با بیان اینکه هر سال به نسبت قبل، سال تحصیلی را با مشکلات کمتری آغاز می‌کنیم، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تهدیداتی مانند کمبود نیروی انسانی توانستیم کارها را پیش ببریم و اگر برنامه‌ریزی منطقی و دقیق وجود نداشت، ممکن بود مشکلاتی را به وجود بیاورد.

 

فاضل افزود: پیش‌بینی می‌کنیم آغاز سال تحصیلی آرام و بانشاطی داشته باشیم و براساس گزارشات استانی، شاهد موارد معدودی در خصوص مشکلات سال تحصیلی هستیم که این موارد هم به مرور مرتفع می‌شود.

 

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه اجرای سیاست‌های اساسی آموزش و پرورش در کنار برنامه‌های شروع سال تحصیلی پیگیری شود، گفت: سیاست توزیع منطقی،‌عادلانه و کارشناسی شده نیروی انسانی، بهره‌مندی از تمام پتانسیل‌های محیطی مانند توجه به مشارکت و انتقال مشکلات مناطق و استان‌ها به ستاد وزارت آموزش و پرورش از جمله سیاست‌های اساسی است.

 

وی با بیان اینکه ایجاد رضایت در جامعه،‌ در بین والدین، در بین دانش‌آموزان و ایجاد شرایط مطلوب یاددهی و یادگیری به عنوان مأموریت اصلی آموزش و پرورش است،‌ تصریح کرد: سال تحصیلی جدید با دست رئیس جمهور در زمان و مکانی که اعلام می‌شود، آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز