رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی:

هزینه های دانش آموزان با نیازهای ویژه حدود ۵ برابر دانش آموزان عادی است

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۵:۴۶
کد خبر: ۴۷۶۳۱۰
هزینه های دانش آموزان با نیازهای ویژه حدود ۵ برابر دانش آموزان عادی است
رئیس سازمان استثنایی کشور گفت : هزینه های دانش آموزان با نیازهای ویژه حدود 5 برابر دانش آموزان عادی است

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مجید قدمی اظهار داشت: مشروعیت همه مسئولین در انجام وظیفه است و عیار مسئولین در خدمت به مردم مشخص می شود.

 

وی گفت: هزینه های دانش آموزان استثنایی 4 تا 5 برابر هزینه های دانش آموزان عادی است و باید نظام آموزشی متناسب با شرایط  این عزیزان برنامه ریزی های لازم را داشته باشد.

 

دکتر قدمی خاطر نشان کرد: دیدگاه آموزشی بر این است که کلاس آموزشی باید در کنار خانواده باشد و فضای عشق و عاطفه و تحصیل تلفیق شود.

 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد : در دولت تدبیر و امید هزینه های ایاب و ذهاب و سرویس دانش آموزان استثنایی از خانواده ها گرفته نمی شود و دولت آنها را پرداخت می کند و هر معلولی که نیاز به تجهیزات و وسایلی از قبیل: سمعک، ویلچر و موارد مشابه داشته باشد، حتما فراهم خواهد شد و هزینه های دارویی دانش آموزان تامین می شود.

 

وی همچنین از پیش بینی ردیف های استخدامی در مدارس استثنایی استان خبر داد و تصریح کرد : مجوز حق التدریس در مدارس استثنایی گرفته شده و مشکل کمبود نیروی انسانی در این مدارس مرتفع خواهد شد.

 

قدمی گفت :  همچنین از حمایت برای ایجاد اردوگاه آموزشی جنوب شرق کشور در سراوان خبر دادند که با روی کار آمدن خیرین بتواند کمک شایانی برای ایجاد این اردوگاه آموزشی در سراوان داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز