۳۰ دانش آموز اُتیسمی در مدارس قزوین تحصیل می کنند

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۸:۰۳
کد خبر: ۵۰۳۳۱۸
۳۰ دانش آموز اُتیسمی در مدارس قزوین تحصیل می کنند
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تحصیل ۳۰ دانش آموز اُتیسم در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سالار قاسمی در این باره اظهار داشت: بالغ بر ۳۰ دانش آموز دارای مشکل اُتیسم در مدارس استثنایی استان تحصیل می کنند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری، ۱۱ دانش آموز اتیسم در ۳ کلاس در آموزشگاه استثنایی میثاق، ۴ دانش آموز در یک کلاس در آموزشگاه استثنایی بیاضیان محمدیه و ۴ دانش آموز در یک کلاس در آموزشگاه استثنایی اندیشه الوند مشغل به تحصیل هستند، سایر دانش آموزان نیز در کلاس های خاص در مدارس استثنایی در کنار سایر دانش آموزان دارای نیازهای ویژه مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: علاوه بر تحصیل دانش آموزان اتیسم در مدارس خاص، تعداد ۷ دانش آموز اتیسم در مدارس عادی به شیوه تلفیقی تحصیل می کنند و از خدمات خاص بهره می برند.

وی اضافه کرد: مربیان و معلمان این گروه از دانش آموزان، آموزش ها و دوره های خاص آموزشی را گذرانده اند تا با استفاده از آخرین شیوه های تدریس به آموزش ابن گروه از دانش آموزان بپردازند.

قاسمی تصریح کرد: این گروه از دانش آموزان از خدمات گفتار درمانی و کاردرمانی مراکز آموزشی استثنایی نیز زیر نظر مربیان و متخصصین مجرب استفاده می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز