رئیس کاروان ورزشی دانشجویان ایران:

برخی نتایج رقم خورده دانشجویان ورزشکار ایران در یونیورسیاد۲۰۱۷ برای اولین بار کسب شده است

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۰۸:۴۳
کد خبر: ۶۰۵۲۳۰
برخی نتایج رقم خورده دانشجویان ورزشکار ایران در یونیورسیاد۲۰۱۷ برای اولین بار کسب شده است
رئیس کاروان ورزشی ایران در بازی های دانشجویان جهان و دبیر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: نتایج کاروان دانشجویان ورزشکار ایران در یونیورسیاد۲۰۱۷ برای اولین بار رقم خورد و رضایت بخش است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، هادی بشیریان درباره عملکرد ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۷ گفت: عملکرد کاروان ایران تاکنون بسیار خوب بوده است و شکستن رکورد ها وتعداد مدالهای کسب شده توسط دانشجویان ورزشکار ایرانی در بازی های دانشگاهی جهان یکی از نقاط روشن عملکرد ورزشکاران ما در این دوره بوده است.

وی ادامه داد: در این یونیورسیاد برای اولین بار در رشته هایی مانند تیر و کمان و شمشیربازی هم به مدال رسیده ایم از سوی دیگر توجه ویژه ای به ورزش بانوان داشته ایم و حدود یک سوم کاروان ورزش ایران را بانوان تشکیل می دهند.

دبیر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی درباره عملکرد رشته های ایران در هفته اول تاکید کرد: تکواندو عملکرد بسیار خوبی داشت و تمام مدال های طلای کاروان را کسب کرده، همچنین شمشیربازی باحضور تیم های قهرمان جهان و المپیک صاحب سه مدال در اسلحه سابر شد که بسیار ارزشمند بود و تیر و کمان نیز اولین مدال نقره خود در بازی های یونیورسیاد را به دست آورد.

بشیریان یادآور شد: در روزهای آینده به مدال آوری رشته های ووشو و والیبال نیز امیدواریم و ورزشکاران ما تلاش خواهند کرد تا کاروان ایران را صاحب رتبه ای خوب در جدول رده بندی کنند، البته این نکته حائز اهمیت است که ما با کاروانی کیفی و با حداقل نفرات راهی بازی های دانشجویان شده ایم که به نسبت تعداد نفرات اعزامی، تاکنون نتایج بسیار خوب و رضایت بخشی گرفته ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز