رونمایی از ۴۰ عنوان دفتر و نوشت افزار ایرانی - اسلامی کانون پرورش فکری

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۰۹۳۳۶
رونمایی از ۴۰ عنوان دفتر و نوشت افزار ایرانی - اسلامی کانون پرورش فکری
با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،40 عنوان دفتر و نوشت افزار ایرانی - اسلامی از تولیدات کانون در آئینی با حضور تولیدکنندگان و طراحان در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون رونمایی شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، فریدون واحدی در این مراسم گفت: کانون در سال های گذشته تلاش کرده است نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی را تولید و در سراسر کشور عرضه کند و در فرآیند تولید محتوا همواره بخش خصوصی را در کنار خود داشته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدف کانون از تولید نوشت افزارهای بومی را آشنایی دانش آموزان با مباحثی محیط زیستی، مهارت های زندگی و میراث فرهنگی عنوان کرد و افزود: این کالاها در بیش از 300 فروشگاه کانون پرورش فکری در سراسر کشور عرضه شده است.

وی با اشاره به تلاش کانون پرورش فکری برای افزایش تولید نوشت افزارهای ایرانی اسلامی و تقویت چرخه عرضه در نقاط مختلف کشور، یادآور شد: در آینده نه چندان دور، تعداد فروشگاه های عرضه محصولات کانون به یکصد فروشگاه می رسد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون پرورش فکری از امضای تفاهم نامه با معاونت های آموزش ابتدایی و فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد وگفت: در قالب این تفاهم نامه، کانون حضور فعال تری در مدارس خواهد داشت تا نوشت افزارهای بومی راحت تر به دست دانش آموزان برسد زیرا به هر اندازه بتوانیم دسترسی به تولیدات فرهنگی را آسان کنیم به همان اندازه خانواده ها و دانش آموزان حق انتخاب بهتری دارند.

واحدی از راه اندازی فروشگاه های اینترنتی تولیدات کانون پرورش فکری تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: پنجمین مجموعه از نوشت افزارهای بومی کانون در بیش از 500 هزار نسخه تولید و برای عرضه به فروشگاه های سراسر کشور ارسال شده است.

گفتنی است؛ پنجمین مجموعه از تولیدات کانون شامل مهارت های زندگی با «قدم های کوچک»، میراث فرهنگی و غیرملموس با «یادگارهای ماندگار»، حفظ محیط زیست با «یک جهان تماشا تو راست»، تربیت دینی با گنبد مینا، بهداشت و سلامتی با «نشاط و تندرستی»، آشنایی با کتاب های کانون در «رویش دوباره»، نقاشی نقاشی با دفترهای «رنگین کمان»، سادگی رنگی در «دفترهای ساده» و شاعرانگی در «لحظه های شاعرانه» است که متناسب با این موضوعات روی جلد دفتر و نوشت افزارها طراحی شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز