رئیس پلیس راهور ناجا :

همکاری بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز همیار پلیس با ناجا

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۶:۴۹:۰۸
کد خبر: ۶۲۲۷۳۱
همکاری بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز همیار پلیس با ناجا
رئیس پلیس راهور ناجا از همکاری بیش از 10 میلیون دانش آموز همیار پلیس با نیروی انتظامی خبرداد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سردارتقی مهری، در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که با حضور وزیرآموزش و پرورش ، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و دانش آموزان همیار پلیس مناطق 19 گانه تهران در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی ، اظهار کرد : برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با شعار « پلیس برای امنیت ، امنیت برای همه » برگزار می شود و در این راستا امروز شاهد تجمع بیش 10 هزار دانش آموز همیار پلیس هستیم .

وی افزود : با همکاری صمیمانه وزارت آموزش و پرورش ، بیش 10 میلیون نفر دانش آموز در قالب همیار پلیس ، 15 هزار نفر راهبران محله ، و  بیش از 100 هزار نفر فرهنگی به عنوان فرهنگ یاران ترافیک و پلیس در جهت برقراری امنیت و کاهش حوادث ناشی از سفرها ، همکاری می کنند .

سردار مهری تصریح کرد : با همکاری برخی دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش توانسته ایم در دهه اخیر علیرغم افزایش سالانه خودروها و سفرها بین شهری بیش از 11 هزار نفر کاهش تلفات داشته باشیم که البته همچنان تلاش می کنیم این آمار را تقلیل دهیم .

رئیس پلیس راهور خاطر نشان کرد : از وزارت آموزش و پرورش و صدا وسیمای جمهوری اسلامی به دلیل همکاری خوب و موثرشان در ارتقای فرهنگ ترافیکی صمیمانه قدر دانی می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز