علی زرافشان:

امروز در نگاه دانش آموزان تحول بزرگ رخ داده است

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۷:۰۷:۴۷
کد خبر: ۶۴۴۴۸۵
امروز در نگاه دانش آموزان تحول بزرگ رخ داده است
دومین جشنواره ایده های برتر دانش آموزی استان تهران با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در ناحیه 2 ری برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آمورش و پرورش با بیان این که امروزه این برنامه های خلاق سبب ایجاد یک تحول در نگاه دانش آموزان شده است، تاکید کرد: دانش آموز امروز از یک عنصر منفعل به یک عنصر فعال تبدیل شده است.

وی افزود : امروز درسراسر کشور شاهد برگزاری همایش های بزرگی هستیم که سهم اصلی آن بر عهده دانش آموزانی است که پژوهشگر و محقق می باشند.

زرافشان، با اشاره به این که توسعه منابع انسانی و رقابت اقتصادی از ملاک های اصلی توسعه یافتگی در دنیا بود ، تصریح کرد: اما امروز به این نتیجه رسیده اند  که توسعه اقتصادی بدون توسعه فناوری صورت نمیگیرد و بخش جدید رقابت های جهان بخش نو آوری است.

معاون آموزش متوسطه  وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروزه کشوری می تواند از منابع خود بهره برداری بهتر کند که در شاخص های نوآوری برای گفتن حرف داشته باشد.

زرافشان با تاکید بر این که دنیای امروز ، دنیای ایده هاست ، یادآور شد: کشور عزیزمان ایران نیز امروز در مسیر پیشرفت و حرکت رو به جلو قرار دارد .

وی گفت: امروزه برای توجه به استعدادهای برتر به دنبال توجه به هوش های چند گانه دانش آموزان هستیم و باید هر دانش آموزی را بر اساس هوش خودش تقویت کنیم .

معاون آموزش متوسطه  وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: توسعه پژوهش سرا های دانش آموزی و برگزاری مسابقات و نمایش گاهها از جمله اقدامات مهم دولت تدبیروامید در جهت کشف و بروز استعدادهای دانش آموزان عزیز می باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز