مجتبی زینی‌وند:

۵۰ درصد ظرفیت فوق‌برنامه مدارس غیردولتی به مهارت‌آموزی اختصاص خواهد یافت

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۷:۲۸:۱۶
کد خبر: ۶۵۹۲۷۳
۵۰ درصد ظرفیت فوق‌برنامه مدارس غیردولتی به مهارت‌آموزی اختصاص خواهد یافت
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش‌وپرورش از اختصاص 50 درصد از ظرفیت فوق‌برنامه مدارس غیردولتی به مهارت‌‌آموزی خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، مجتبی زینی‌وند در نشست شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش درباره کیفیت بخشی و توسعه مدارس هیئت امنایی اظهار کرد: در استان هایی که زیربنای توسعه مدارس هیئت امنایی وجود دارد موسسان باید از سازمان مدارس غیردولتی مجوز کسب کنند. ما توجه ویژه ای به توسعه کیفی مدارس هیئت امنایی داریم.

وی افزود: یکی از مسائلی که همواره مورد توجه قرار دادیم عملکرد مالی مدارس غیردولتی است که باید چگونگی هزینه کرد مدارس مشخص شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش‌وپرورش در بخش دیگری از صحبت هایش به الگوی شهریه در مدارس غیردولتی اشاره کرد و گفت: الگوی شهریه امسال به صورت استانی تعیین می شود، باید با آموزش و پرورش منطقه تفاهم نامه امضا کنند و مفاد الگوی شهریه در آن رعایت شود.

وی تصریح کرد: موسسان برای اعتراض به الگوی شهریه باید به ادارات کل استان ها مراجعه کنند و اگر موارد خاصی وجود داشت آن را به سازمان منتقل کنند؛ در غیر این صورت اقدامات در سطح استانی انجام می شود.

زینی وند با اشاره به شهریه ثابت و فوق برنامه در مدارس غیردولتی عنوان کرد: شهریه فوق برنامه در دو گروه درسی و غیردرسی دسته بندی می شود و با توجه به اینکه وزیر به موضوع مهارت آموزی توجه ویژه دارد، براساس اقتضائات مدرسه، از سال آینده 50 درصد از ظرفیت فوق برنامه به مهارت آموزی اختصاص خواهد یافت که دستورالعمل آن در حال تدوین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز