تدوین آیین نامه برگزاری کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه آزاد اسلامی

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۵:۳۴
کد خبر: ۶۶۷۰۵۷
تدوین آیین نامه برگزاری کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه آزاد اسلامی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هم‌جهت شدن حوزه ودانشگاه، بهترین مصداق برای وحدت این دو نهاد است که در فضای مدیریتی جدید ، رسیدن به این هدف در حال پیگیری است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری درباره تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای گام برداشتن در جهت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: هم حوزه و هم دانشگاه بال‌های علمی و بال‌های ارتقا و حرکت همه جانبه نظام اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: همکاری، همگرایی، هم‌افزایی و از همه مهمتر، هم‌جهت شدن این دو نهاد بهترین مصداق برای وحدت حوزه و دانشگاه است، که به یاری خدا در فضای مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رسیدن به این هدف یعنی وحدت حوزه ودانشگاه، به شدت در حال پیگیری است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی در این دانشگاه گفت: برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی با همایشی که در دانشگاه ازاد واحد اراک برگزار شد به صورت جدی در مرحله عملیاتی آن آغاز شد.

کلانتری افزود: با توجه به ظرفیتی که دانشگاه آزاد اسلامی دارد، آینده پویا، با نشاط و با دستاوردهای خوبی برای این دانشگاه متصور هستیم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش اعضای هیات علمی برای برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی گفت: با حضور این جمع بزرگ از استادان، اندیشمندان، صاحبان قلم و افراد فرهیخته‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارند، حرکتی که در مسیر کرسی‌های نظریه‌‌پردازی آغاز شده است به نتایج خوبی منجر می‌شود. تلاش می‌کنیم گامهای اولیه به سرعت برداشته شود.

برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی، به صورت مداوم در واحدهای دانشگاهی کشور

به گفته کلانتری جلسات کرسی‌های نظریه‌پردازی، به صورت مداوم در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور برگزار خواهد شد. همچنین تدوین آیین‌نامه خاصی برای برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی مدنظر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره مفاد سند جامع راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و اهدافی که برای دانشگاه درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: نخستین هدف دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سعی می‌کنیم اقدامات را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که همان تعریفی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دانشگاهی که در تراز انقلاب است دارند، در دانشگاه آزاد اسلامی محقق شود و تمام این موارد در سندی که در حال تدوین است، دیده شده است.

کلانتری در پایان بیان کرد: در نظر داریم مسیری را تبیین کنیم که عناصر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، بتوانند بر اساس آن حرکت خود را در این مسیر دنبال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز