تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان کار آفرین دانشگاه جامع علمی کاربردی

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۴:۵۳
کد خبر: ۷۹۰۸۳۴
تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان کار آفرین دانشگاه جامع علمی کاربردی
نبا به گفته سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان کار آفرین داده می شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر سید احمدرضا پیش بین سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی در پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز از ارائه تسهیلات 500 میلیون ریالی این دانشگاه به شرکت های دانش بنیان خبر داد.

دکتر سید احمد رضا پیش بین گفت: دانش آموخته های دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش استارت آپ و خوشه های فناور با راه اندازی شرکت های دانش بنیان می توانند از تسهیلات 500 میلیون ریالی با کارمزد 2 درصد استفاده کنند.

وی افزود :همچنین حمایت از دانشجویان در قالب ایجاد انجمن های علمی و دانشجویی از دیگر برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور است.

سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: دانشجویان نخبه زیادی در کشور داریم که با تکیه و اعتماد بر این نیروها می توانیم بسیاری از نیاز های کشور را بخصوص در بخش های فناوری و تکنولوژی برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات پیش روی بحث پژوهش در دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطر نشان کرد: انتظار ما از دولت و مجلس شورای اسلامی این است که شرایطی را ایجاد کنند تا بتوانیم هرچه بیشتر این ظرفیت ها را در کشور ایجاد کنیم.

در ادامه دکتر دانش کار آراسته رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز هدف از برگزاری این نمایشگاه را فراهم آوردن عرصه ای برای فعالیت و پژوهش دانشجویان عنوان کرد و افزود: این دانشگاه بر مرز فناوری و تکنولوژی حرکت کرده و سرمایه گذاران با حضور در این نمایشگاه و دیدن این دستاوردها به ظرفیت این نمایشگاه پی برده و شرایط عقد قرارداد فراهم می شود.

وی اظهار داشت:8 مرکز نو آوری و رشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی دایر است که ایده های دانشجویان در این مراکز را مورد حمایت قرار می دهد.

دکتر دانش کار آراسته با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که علاوه بر داشتن مراکز رشد و فناوری امکان سرمایه گذاری و شراکت در ایده ها با حفظ حقوق معنوی مالکین تا مرحله تجاری سازی را دارد اظهار داشت :این امر به رفع دغدغه مالی دانشجویان برای تجاری سازی ایده هایشان بسیار کمک می کند.

وی با اشاره به اجرایی شده اصل 44 قانون اساسی گفت:بر اساس این قانون ،دولت در تلاش است مراکز دولتی را از گردونه آموزشی خارج و این امر را به بخش خصوصی واگذار کند.لذا ما نیز در صدد هستیم وظایفی که قبلا به عهده مراکز دولتی بود به بخش خصوصی محول کنیم تا آموزش های مهارتی را به عهده بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز