دکترغلامرضا غفاری:

جشنواره فارابی در صدد تقویت نقش علوم انسانی در نظام معرفتی جامعه است

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۷:۴۱
کد خبر: ۸۰۲۸۲۵
جشنواره فارابی در صدد تقویت نقش علوم انسانی در نظام معرفتی جامعه است
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دبیر دهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی با تاکید بر اینکه این جشنواره به مرحله تثبیت و بلوغ خود رسیده است گفت: جشنواره فارابی درصدد تقویت نقش علوم انسانی در نظام معرفتی جامعه است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر غلامرضا غفاری در نشست خبری دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی (ویژه تحقیقات علوم انسانی) گفت: اختتامیه دهمین دوره جشنواره فارابی، همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با رشد کمی و کیفی نسبت به دوره‌های گذشته هفته اول بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: فرآیند برگزاری جشنواره فارابی حدود یک‌سال طول می‌کشد و در این مدت اعضای هیئت علمی و محققان بسیاری از کشور در همکاری با پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در برگزاری آن نقش داشته‌اند که همگی شایسته قدردانی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: برگزاری جشنواره فارابی می‌تواند مشارکت اجتماعی عالمان علوم انسانی را در جامعه افزایش دهد و امیدواریم در نظام تصمیم‌گیری و در راستای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی از دانشمندان علوم انسانی استفاده بیشتری شود.

وی بر اتکای این جشنواره به ارزش‌های علمی و دوری از سایر جهت‌گیرها تاکید کرد و گفت: مراحل داوری متعدد و ضوابط سخت‌گیرانه علمی، باعث می‌شود تا بهترین آثار پژوهشی علوم انسانی به عنوان آثار برگزیده انتخاب و به جامعه معرفی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز