توزیع ۲۰هزار بسته اقلام بهداشتی در مدارس استان آذربایجان شرقی

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۷:۰۵
کد خبر: ۸۱۴۶۶۵
توزیع ۲۰هزار بسته اقلام بهداشتی در مدارس استان آذربایجان شرقی
در راستای ارتقای سطح سلامت دانش آموزان ، بهداشت محیط و فردی ، کیفیت سلامت در بین دانش‌آموزان مدارس شبانه روزی تحت پوشش ارتقای سلامت نوجوانی استان آذربایجان شرقی ،طرح توزیع 20 هزار بسته شامل اقلام بهداشتی اجرا شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، رسول صادقی بر توجه مدارس به مسائل بهداشتی و سلامت دانش آموزان تاکید داشت و گفت: « یکی از فعالیت های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت ،تاکید بر سلامت دانش آموزان است.»

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: « در این راستا برنامه ها و اقداماتی در طول سال صورت می گیرد و حمایت های مالی چشمگیری توسط دولت  و همراهی مجلس محترم در خصوص توزیع سرانه جیره غذایی مدارس شبانه روزی  صورت گرفته که امیدواریم مشکلات تغذیه ای مدارس شبانه روزی برطرف شود. »

داریوش حکیمی از توزیع 3هزار گالن صابون مایع ، 2هزار بسته بهداشتی و کمک های اولیه و 10هزار بسته آموزشی و بهداشتی بهداشت دهان و دندان و بروشور مبارزه با شپش سر در بین سایر مدارس استان توسط اداره سلامت و تندرستی خبر داد.

رئیس اداره  سلامت  و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ، هدف از اجرای این برنامه را ارتقای بهداشت فردی و حمایت های بهداشتی فراگیراز دانش آموزان مناطق محروم عنوان کرد.

حکیمی افزود: هدف از توزیع این اقلام  ایجاد انگیزه جهت رعایت اصول بهداشتی وتوجه به امر بهداشت دهان ودندان در بین دانش آموزان می باشد  و به باور ما توجه به بهداشت فردی و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان، یکی از مواردی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز