مشهد؛ میزبان دانشجویان دختر زیارت اولی دانشگاه علمی کاربردی

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸:۲۷
کد خبر: ۸۱۸۰۸۷
مشهد؛ میزبان دانشجویان دختر زیارت اولی دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی استان خراسان رضوی، همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، دختران دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی در اولین زیارت خود مهمان شهر مشهد شدند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، دختران دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی در اولین زیارت خود مهمان شهر مشهد شدند.

کاروان های دانشجویی دختران زیارت اولی علمی کاربردی های کشور در اولین اردوی فرهنگی خود همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) وارد مشهد شدند. در این جلسه که با حضور دکتر مرتضی تشکری رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خراسان رضوی و مدیران واحد استانی در حسینیه  قمی ها برگزار شد شرکت کردند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خراسان رضوی ضمن تبریک روز زن و خوشامد گویی به دانشجویان گفت: زیارت، سرمایه ای معنوی است خصوصاً برای دانشجویانی که اولین بار برای زیارت به مشهد تشرف حضور پیدا می کنند و دانشگاه علمی کاربردی استان خراسان رضوی به عنوان میزبان این برنامه ی فرهنگی نیز که مهمترین محور آن زیارت است تلاش دارد تا دانشجویان با خاطری خوش و ماندگار به شهر خود برگردند.

وی بیان کرد: یکی  دیگر از مهمترین نمادهای حضور در این اردوهای دسته جمعی برای دانشجویان تمرین کارگروهی و تیمی است چرا که در اینگونه برنامه هاست که یاد میگیریم چگونه در برنامه های گروهی حضور فعال داشته باشیم و خواسته های شخصی را در قبال خواسته ها و برنامه های گروه مدیریت نماییم.

دکتر مرتضی تشکری ادامه داد: برای اجرای مناسب و در زمان تعیین شده برنامه های این سفر که توسط همکاران این دانشگاه برای دانشجویان تدارک دیده شده است، مستلزم همکاری گروهی دانشجویان است تا همگی بهترین بهره برداری را از این سفر داشته باشند.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی، دانشجویی این سفر معنوی اظهار کرد: در مدت این سفر فرهنگی، برای دانشجویان علاوه بر زیارت حضرت رضا(ع) و صرف غذای مهمانسرای حضرت، بازدید از موزه آستان قدس  که از زیباترین موزه هاست و کتابخانه حضرت رضا(ع) که یکی از قدیمی ترین کتابخانه های ایران است در نظر گرفته شده است. زیارت امام زادگان ناصر و یاسر، مراکز خرید، مراسم ادعیه حرم مطهر و زیارت وداع تدارک دیده شده است تا سفری خوش و زیارتی خاطره انگیز را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در  برگزاری این اردوی فرهنگی که اولین دوره آن نیز است، در هفته گذشته میزبان بیش از  120 دانشجوی پسر این دانشگاه بودیم  و اکنون پذیرای بیش از 110دانشجوی دختر این دانشگاه نیز هستیم و امیدواریم در آینده میزبان سایر دانشجویان علمی کاربردی کشور در مشهد باشیم.

 همچنین در ادامه این برنامه حجت الاسلام و المسلیمن رمضانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه یک دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) با تاکید بر استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر معنوی در خصوص آداب زیارت سخن گفت و توصیه هایی را جهت بهره برداری مناسب تر از این سفر برای دانشجویان برشمرد.

همچنین در این مراسم از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، هدیه ای به دختران حاضر در این اردو اهدا شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز