مهدی نویدادهم:

شرایط پذیرش دانشجو معلمان از مهم‌ترین بحث‌های اخیر شورای عالی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۷:۵۲
کد خبر: ۸۲۳۸۵۷
شرایط پذیرش دانشجو معلمان از مهم‌ترین بحث‌های اخیر شورای عالی است
دبیر کل شورای عالی آموزش‌وپرورش اظهار کرد: پذیرش دانشجو معلمان بهترین مرحله تعیین صلاحیت‌های معلمی است که در اختیار آموزش‌وپرورش قرار دارد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهدی نویدادهم در نشست خبری که در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، در مورد آخرین جلسه شورای عالی آموزش‌وپرورش گفت: نهصد و شصت و سومین جلسه شورای عالی در هفته گذشته با حضور اکثریت اعضای شورا تشکیل شد.

وی ادامه داد: موضوع دستور کار این جلسه، بررسی آیین‌نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو معلمان بود که بحث‌های زیادی در این خصوص صورت گرفت.

دبیر کل شورای عالی آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: این موضوع در کمیسیون و صحن علنی شورا مطرح است و اعضای شورا با حساسیت و دقت فراوان این موضوع را بررسی کردند.

نویدادهم اصلی‌ترین عنصر تعلیم و تربیت را معلم دانست و گفت: بهترین مرحله‌ای که می‌توان برای معلم شرایطی گذاشت که در اختیار آموزش‌وپرورش باشد، همین موضوع است.

وی افزود: ضوابط و شرایط این موضوع باید از سوی نهادها و ارگان‌های دیگر نیز همسو شود و از منظر شورای عالی آموزش ‌و پرورش این موضوع کاملاً مشخص است که باید در مرحله بعد با دستگاه‌های دیگر وارد مذاکره شویم تا مبنای ورود دانشجو معلمان به سیستم آموزش ‌و پرورش باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز