خدائی:

آزمون سراسری در موعد مقرر برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۳:۱۵
کد خبر: ۸۳۳۵۵۱
آزمون سراسری در موعد مقرر برگزار می‌شود
رئیس سازمان سنجش آموزش با تایید خبر تعویق کنکور کارشناسی ارشد گفت: صبح امروز با تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد موافقت شد و این آزمون در روز‌های ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا؛ ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تایید خبر تعویق کنکور کارشناسی ارشد گفت: صبح امروز با تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد موافقت شد و این آزمون با تاخیر 7 هفته‌ای در روزهای 23 و 24 خرداد برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش تاکید کرد که این تاخیر فقط درباره آزمون کارشناسی ارشد خواهد بود و کنکور سراسری بدون تاخیر و در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

او همچنین خاطرنشان کرد که با توجه به تعویق آزمون ارشد، سهمیه‌ای برای داوطلبین مناطق سیل زده در نظر گرفته نخواهد شد، مگر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم متفاوتی بگیرد.

خدایی همچنین تاکید کرد که با توجه به تعویق آزمون ارشد، نتایج این آزمون در مقایسه با سال‌های قبل با تاخیر اعلام می‌شود. او هفته آخر شهریور یا هفته اول مهرماه را زمان اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد اعلام کرد و از تاخیر در آغاز سال تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز