طی حکمی از سوی معاون وزیر بهداشت؛

سرپرست جدید اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۶:۱۴
کد خبر: ۹۴۴۲۸۴
سرپرست جدید اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد
طی حکمی از سوی سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، حسن زائری لطف به سمت سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در پی استعفای مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طی حکمی، حسن زائری لطف را به سمت سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد.

در حکم انتصاب سرپرست اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت این چنین آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای حسن زائری لطف

با سلام.

با عنایت به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات ارزشمندتان و به منظور تسهیل امور در حوزه خطیر فرهنگی، ضمن حفظ سمت، سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی به جنابعالی واگذار می‌گردد.

امید است با توکل به ایزدمنان و درظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با استفاده از توانمندی‌ها و تجارب مفید کارشناسان آن حوزه و تعامل سازنده با سایر واحد‌های معاونت و نیز نهاد‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی موفق و موید باشید.

تقدیر از تلاش‌های مدیر کل فرهنگی سابق وزارت بهداشت

همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از تلاش‌ها و زحمات امیر لله‌گانی؛ مدیر کل فرهنگی سابق وزارت بهداشت تقدیر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است.

برادر ارجمند جناب آقای امیر للـه گانی

با اهدای سلام و تحیات.

یکی از توفیقات بزرگ که خداوند منان نصیب بندگان خاص خود می‌کند، گام نهادن در مسیر خدمت به خلق آن معبود بی‌همتا و منشاء خیر و برکت عالم است.

اینجانب با توجه به اتمام ماموریت شما؛ با درخواست استعفای جنابعالی موافقت نموده و بدینوسیله از تلاش خالصانه و صادقانه شما در حسن انجام وظایف محوله، امانت‌داری، ارتباط و تعامل دوستانه با دانشجویان و تلاش در جهت ارتقاء سطح فرهنگ دانشگاهی، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در تمامی شئونات زندگی موفق و موید باشید. سلامت و توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند سبحان خواستارم.

 سیما سادات لاری

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز