قابل توجه متقاضیان؛

مهلت ثبت‌نام برای جذب مدرس در دانشگاه جامع امروز، ۲۴ دی به پایان می‌رسد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۸:۴۹
کد خبر: ۹۵۰۴۶۵
مهلت ثبت‌نام برای جذب مدرس در دانشگاه جامع امروز، ۲۴ دی به پایان می‌رسد
ثبت‌نام متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت ۲۴ امروز، سه شنبه ۲۴ دی به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ثبت‌نام برای جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی که از هشتم دی ماه ۹۸ آغاز شده است تا ساعت ۲۴ امروز، سه‌شنبه ۲۴ دی ماه ۹۸ ادامه دارد بنابراین متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی که به هر دلیلی تاکنون موفق به ثبت نام در فراخوان نشده‌اند تا پایان امروز فرصت دارند به سامانه ثبت نام به آدرس uast.ac.ir مراجعه کنند.

مدارک معادل و یا مجازی برای ثبت نام قابل قبول نیست و افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد به بالاتر با معدل حداقل ۱۶ و سن حداقل ۲۸ سال تا حداکثر ۷۰ سال هستند، اجازه ثبت نام را دارند.  پس از انتخاب شهر توسط فرد متقاضی، سامانه پالایش و امتیازدهی اولیه را انجام می‌دهد و سوابق تحصیلی و پژوهشی، تولیدات علمی، چاپ کتاب، مقاله، سوابق تجربی، آموزش‌های مهارتی و ... را درنظر گرفته و امتیاز می‌دهد.

اگر فرد متقاضی حداقل ۲۰ امتیاز لازم را کسب کند، سامانه اجازه ورود به مرحله بعدی را به او می‌دهد تا سایر اطلاعات را بارگذاری کند. البته سامانه به گونه‌ای طراحی شده که ۳ برابر ظرفیت پذیرش را انجام می‌دهد.

گفتنی است، ۳ هزار و ۳۳۶ متقاضی انتخاب شده توسط سامانه به مصاحبه دعوت می‌شوند و پس از ارزیابی عمومی و تخصصی آن‌ها یک برابر ظرفیت برای هر استان اعلام می‌شود و پس از تایید این افراد در هیئت جذب برای آن‌ها ID تدریس صادر می‌شود، البته قبل از صدور کد و آی دی آموزشی، این تعداد باید دوره‌های مدرسی را طی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز