دکتر جوانپور:

برگزاری روزانه بیش از ۲ هزار کلاس آموزش مجازی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۷:۳۶
کد خبر: ۹۸۵۰۱۱
برگزاری روزانه بیش از ۲ هزار کلاس آموزش مجازی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری روزانه بیش از 2000 کلاس آموزش مجازی در واحدهای دانشگاهی این استان خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز با اشاره به شکل گیری ستاد آموزش مجازی پس از ابلاغ «شیوه‌نامه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی» در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به منظور ارائه آموزشهای غیرحضوری به دانشجویان، گفت: کلاسهای آموزش مجازی پس از ابلاغ این شیوه نامه و فراهم کردن مقدمات و زیرساخت های لازم در این دانشگاه آغاز و با استقبال خوب دانشجویان و اساتید روبه رو شد.

وی با بیان اینکه شیوه آموزش مجازی و غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی دارای محاسن بسیاری است، اظهار داشت: قطعاً چون در ابتدای کار هستیم و تجربه نسبتاً جدیدی است، مشکلاتی از قبیل سرعت اینترنت و ... داریم که با گذشت زمان تمامی موانع موجود برطرف شد.

دکتر جوانپور از برگزاری کلاسهای جبرانی در تعطیلات عید نوروز خبر داد و افزود: برخی از دانشجویان و اساتید بنا به دلایلی موفق به شرکت در کلاسهای آموزش مجازی اسفندماه سال گذشته نشدند که برای این دسته از افراد از 5 الی 15 فروردین ماه سال جاری کلاس جبرانی برگزار کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از بارگذاری 27 هزار شناسه درسی در استان اذبایجان شرقی که 6 هزار آن مربوط به واحد دانشگاهی تبریز می باشد خبر داد و گفت: کلاسهای آموزش مجازی در تمامی واحدها و مراکز آموزشی و سما دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی دارای 45 واحد دانشگاهی، مراکز آموزشی و سما است، تأکید کرد: به طور متوسط روزانه 2000 کلاس آموزش مجازی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برای دانشجویان مقاطع مختلف برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز