رئیس پلیس مبارزه با موادرمخدر تهران مطرح کرد:

پلمب ۷ مرکز غیرمجاز بازیابی معتادان/ برخورد با پاتوق‌های معتادین در مرکز شهر

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۰۲۳۸
پلمب ۷ مرکز غیرمجاز بازیابی معتادان/ برخورد با پاتوق‌های معتادین در مرکز شهر
سرهنگ حسنوند گفت: چنان چه شخصی مکان و یا فضایی را در راستای استعمال مواد مخدر در اختیار دیگران قرار دهد، برابر قانون مرتکب جرم شده و حتما با مالکان چنین فضاهایی برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رویت مواردی از خانه‌های قدیمی و زمین های محصور در مرکز شهر که تبدیل به مکان هایی برای معتادان زباله گرد و بعضا فضایی برای استعمال موادمخدر شده نگرانی ها را از گسترش حوزه معتادین متجاهر در شهر دو چندان می کند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، در این خصوص گفت: از زمانی که کرونا در جامعه شایع شد و افراد معتاد از مراکز بازپروری ترخیص شدند، این افراد در سطح شهر پراکنده و هیچگونه ابلاغی در خصوص کنترل آن‌ها واصل نشد. با پراکنده شدن معتادین متجاهر در سطح شهر، در مناطق مختلف تهران شاهد حضور این افراد بودیم که عمده آن‌ها در محدوده دروازه غار، هرندی، شوش و جاجرود بودند.

او در مورد خانه‌های قدیمی که در محدوده چهارراه ولی عصر تبدیل به پاتوق افراد معتاد شده، گفت: احتمال این مورد وجود دارد و همکاران در این عرصه اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار می دهند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در خصوص مکان‌هایی که تبدیل به پاتوق معتادین شده است، اظهار کرد: چنان چه شخصی مکان و یا فضایی را در راستای استعمال مواد مخدر در اختیار دیگران قرار دهد، برابر قانون مرتکب جرم شده و حتما با مالکان چنین فضاهایی برخورد خواهد شد. به علت اینکه در این اماکن مصرف مواد مخدر به خرید و فروش آن نیز منجر می شود، پلیس با جدیت با آن برخورد خواهد کرد.

سرهنگ حسنوند تاکید کرد: افرادی که در نگهداری از املاک خود نیز کوتاهی می‌کنند با کمک شهرداری به آن‌ها تذکر داده می‌شود تا اهمال در این قضیه را برطرف کنند و چهاردیواری‌های مرکز شهر به محل مصرف مواد مخدر تبدیل نشود.

این مقام انتظامی اذعان کرد: از سوی دیگر افراد معتادی که وارد حریم خصوصی ملک دیگری شده‌اند، دچار تعرض شده و این امر نیز برای آن‌ها جرم تلقی می‌شود.

او گفت: در روزهای اخیر 7 فقره از کمپ های غیرمجاز که مبادرت به پذیرش معتادان متجاهر دارای شرایط ماده 16 در دو ماه اخیر بوده‌اند، توسط پلیس پلمب شد.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به همکاری‌های پلیس مبارزه با موادمخدر با مجموعه شهرداری تهران اظهار کرد: همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر با شهرداری در راستای سامان دهی چنین املاکی بسیار خوب است و پیشرفت‌هایی در این زمینه حاصل شده و برای سامان دادن سایر مخروبه‌های سطح شهر که تبدیل به پاتوق معتادین شده است نیز همکاری خواهیم کرد. شهرداری همواره در راستای بحث مبارزه با موادمخدر به پلیس یاری رسانده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز