مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

برگزاری دوره‌های مجازی آنلاین و آفلاین برای تشکل‌های جوان

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۰۳۳۰
برگزاری دوره‌های مجازی آنلاین و آفلاین برای تشکل‌های جوان
سجاد سالک از برگزاری دوره‌های مجازی آنلاین و آفلاین برای تشکل‌های جوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به وضعیت سازمان‌های مردم نهاد در ایام کرونا گفت: از ابتدای زمستان سال گذشته به‌دنبال این هستیم آموزش‌های آنلاین را در بستر فضای مجازی برای سازمان‌های مردم نهاد برگزار کنیم.

او افزود: برنامه ما این بود در ابتدای تابستان این دوره‌ها برگزار شود اما با شیوع ویروس کرونا در کشور این اتفاق رخ نداد و ما تصمیم گرفتیم جلسات خود را از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کنیم.

سالک تصریح کرد: برای شروع با همکاری اداره کل ورزش و جوانان قزوین یک کارگاه آموزشی با موضوع تسهیل‌گری اجتماعی و برند سازی تشکل‌ها برگزار شد.

او ادامه داد: باتوجه به تاکید اساتید، این دوره به صورت آنلاین برگزار شد درحالی که برخی دوره‌های ما آفلاین هستند و  افراد می‌توانند هر ساعتی می خواهند ویدئوهای آموزشی را ببینند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان با اشاره به زمان برگزاری این کلاس‌ها گفت: این کلاس‌های آموزشی آنلاین، سه روز در هفته برگزار می‌شود و روز چهارشنبه به عنوان اختتامیه و جلسه پرسش و پاسخ به پایان می‌رسد.

او بیان کرد: دومین دوره کلاسی که طراحی کردیم در تهران 40 نفر و در شهرستان‌ها 50 نفر ثبت‌نام کردند.

سالک اظهار کرد: دوره آموزشی دیگری با موضوع آشنایی با مسائل حقوقی و مالیاتی در حال ضبط است تا به صورت آفلاین در اختیار سمن‌ها قرار گیرد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان افزود: قرار است اساتیدی از اداره مالیات در این ویدئو ضروری‌ترین نکاتی که هر سازمان باید بداند را آموزش دهند.

سالک گفت: همانگونه که کلاس‌های مجازی در همه جای دنیا امتحان خود را پس داده در کشور ما هم به مروز زمان این اتفاق می افتد اما فقط نیاز به گذر زمان دارد.

او در پایان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آنلاین علاوه براینکه تجربه جدیدی است بخش عمده‌ای از هزینه‌های ما را کاهش داده به‌طوری که هزینه اسکان نیروها، پذیرایی و.. را تنها صرف هزینه اساتید می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز