تیراندازی اشرار به سمت مامورین انتظامی

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۱۲۸۲
تیراندازی اشرار به سمت مامورین انتظامی
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 92 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان سراوان با سوداگران مرگ و دستگیری 3 قاچاقچی خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعالیت اعضای باند بزرگ قاچاق موادمخدر در یکی از مناطق مرزی این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با 3 دستگاه سواری پژو 405 حوالی روستای کلپورگان سراوان در تردد بودند مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند با تیر اندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: خوشبختانه در این عملیات با اقدام به موقع جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر 3 نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنها یک تن و 92 کیلو و 220 گرم مواد افیونی، شامل: 993 کیلو 20وگرم تریاک و 99 کیلوو 200گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز