کشف جام‌ های مسی در تهران

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۲۰۵۳
کشف جام‌ های مسی در تهران
​رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد از کشف بیش از 10 میلیارد ریال اموال سرقتی لوازم داخل خودرو از مخفیگاه مالخری در محله مولوی خبر داد و گفت: کشف جام های مسی از مخفیگاه مالخر، سرقت از منزل سارقان را لو داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حسین مافی گفت: پس از دستگیری یکی از سارقان لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد و در خیابان جهان آرا، متهم به همکاری سه تن از دوستانش در سرقت لوازم خودرو و کارگاه‌های ساختمانی اعتراف کرد.

او افزود: پس از اعترافات متهم، دستگیری همدستان وی و همچنین مالخری که با این متهمان در ارتباط بوده، در دستور کار ماموران عملیات کلانتری قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم اصلی پرونده حدود شش ماه است که لوازم خودرو و کارگاه‌های ساختمانی را با همکاری همدستانش سرقت می کرده است، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که متهم، اموال سرقتی را به مالخری در محدوده مولوی به فروش رسانده است.

وی افزود: پس از دریافت مشخصات مالخر و مخفیگاه وی، دستور قضائی برای دستگیری مالخر و بررسی از مخفگاه وی اخذ و ماموران عملیات کلانتری یوسف آباد در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد با بیان اینکه مالخر دستگیر شده حدودا ۵۰ ساله است، اظهار کرد: در بازرسی از منزل مسکونی متهم، اموال سرقتی زیادی که مربوط به لوازم داخل خودرو و کارگاه‌های ساختمانی است کشف شد.

وی با بیان اینکه اموال مکشوفه به مقر کلانتری انتقال یافت، افزود: ارزش ریال اموال کشف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال براورد شده است.

به گفته سرهنگ مافی اموال کشف شده از مخفیگاه مالخر شامل: ۳۰ دستگاه تلفن همراه، حدود ۵۰ قلم‌ ابزار آلات مربوط به کارگاه‌های ساختمانی از قبیل: اره برقی، دریل، سنگ فرز، هیلتی و دیگر اموال مرتبط به کارگاه‌های ساختمانی ، ۴۰ دستگاه ضبط و پخش خودرو، ۱۰ عدد طاقچه خودرو و باند، تعداد قابل توجهی زنجیر چرخ، زاپاس لاستیک خودرو، جک و آچار چرخ می باشد.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت: در بین اموال مکشوفه، تعدادی جام‌های مسی مربوط به دکورهای منازل مسکونی نیز کشف شد که این موضوع باعث شد تا متهم اصلی پرونده به یک فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کند.

گفتنی است که هر دو متهم پرونده برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیسی برای دستگیری 3 سارق دیگر ادمه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز