ثبت‌نام مدارس از چه زمانی شروع می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۲۵۴۸
ثبت‌نام مدارس از چه زمانی شروع می‌شود؟
به گفتۀ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین، ثبت نام مدارس استان از اول خردادماه آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان که با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا تدوین شده، برای همه مدارس استان ارسال شده است.

وی افزود: ثبت‌نام مدارس از اول خردادماه شروع شده و احتمالاً تا ۳۱ مرداد به اتمام می‌رسد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: تأکید ما این است که ثبت‌نام تا جایی که امکان دارد به صورت سیستمی باشد و اگر در مواردی مثل ورودی دوره‌ها ضرورت داشت، باید مدارس ترتیبی اتخاذ کنند که تجمع والدین در مدرسه و محل ثبت نام صورت نگیرد.

حکیم زاده با اشاره به بازگشایی مدارس به صورت اختیاری از امروز نیز اظهار کرد: بازگشایی یک ماهه مدارس برای رفع اشکال به ما این اطمینان را می‌دهد که وضعیت آموزشی دانش آموزان را ارزیابی کنیم و نقاط قوت و ضعف را برای ادامه راه بشناسیم.

وی بر ضرورت توسعۀ آموزش بر بسترهای قابل اجرای مجازی و استفاده از تجارب دوماه گذشته در ارتباط با مدرسۀ تلویزیونی و شبکه شاد برای بهتر کردن عملکرد آموزش تأکید کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: در مجموع با رعایت پروتکل‌ها فکر می‌کنم این بازگشایی به افزایش کیفیت آموزشی مدارس کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز