توضیحات مدیر عامل تاکسیرانی در خصوص افزایش کرایه ها

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۲۹۷۴
توضیحات مدیر عامل تاکسیرانی در خصوص افزایش کرایه ها
علیرضا قنادان در خصوص افزایش نرخ تاکسی های سطح شهر توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، در خصوص افزایش نرخ تاکسی‌ها گفت: افزایش 40 یا 45 درصدی نرخ تاکسی‌ها درست نیست و این امر را رد می‌کنم.

او افزود: شورای اسلامی شهر در این رابطه مصوبه دارد که به تائید هیات تطبیق فرمانداری هم رسیده و منتظر هستیم مجوز اجرا از سوی معاونت حمل و نقل صادر شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با تاکید بر اینکه افزایش 40 درصدی را تکذیب می‌کند، گفت: افزایش نرخ تاکسی‌ها باید انجام شود که در این خصوص مصوبه قانونی داریم و اعضای شورای اسلامی شهر این افزایش کرایه را در سال گذشته مورد بررسی قرار دادند.

به گفته او افزایش 25 درصدی کرایه تاکسی‌ها از سوی شورای اسلامی شهر تهران در سال گذشته به تصویب رسیده که به دلیل شرایط کرونا هنوز اجرایی نشده است.

قنادان تصریح کرد: امسال شرایط کشور پیچیده شده است. از یک طرف مردم گرفتار کرونا هستند و از سوی دیگر چالش تاکسیرانان و بحث‌های معیشتی وجود دارد و همه درگیر موضوع هستند و ان‌شاءالله زودتر اجرای این موضوع مقداری از مشکلات معیشتی را کم کند.

او در پایان در خصوص ابتلای رانندگان تاکسی به کرونا افزود: در آمار رسمی که قبلا اعلام کردیم تغییر خاصی اتفاق نیفتاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز