دزد ۱۵۰ موبایل دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۳۳۵۰
دزد ۱۵۰ موبایل دستگیر شد
رئیس کلانتری 107 فلسطین از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای که با موتور آپاچی سفید رنگ دزدی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 150 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "حسین مهریان" با اعلام این خبر گفت: روز گذشته اکیپی از ماموران کلانتری 107 فلسطین در حال گشت زنی در حوالی خیابان "شریعتی" بودند که با مردی روبه رو شدند که سراسیمه به سمت کلانتری در حال دویدن بود. ماموران به سرعت به سراغ مرد هراسان رفته و وی عنوان کرد، دقایقی قبل پسر جوانی با موتور آپاچی سفید کوله پشتی اش را که یک لپ تاپ داخلش بوده را به سرقت برده است.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع ماموران طرح مهار را به اجرا گذاشتند و مشخصات موتور سارق جوان در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار گرفت تا اینکه پس از دقایقی یکی از تیم های گشتی سارق موتور سوار را در خیابان "انقلاب" شناسایی و عملیات دستگیری کلید زده شد و متهم وقتی خود را در برابر پلیس دید سعی بر فرار داشت که پس از برخورد با چند خودرو روی زمین افتاده و دستگیر شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران با دستگیری موتور سوار، در بازرسی پسر جوان کوله پشتی سرقت شده را به دست آوردند و در ادامه از کیف کمری متهم 3 گوشی سرقتی که در حال زنگ خوردن بود کشف کردند، ماموران در پاسخ به این تماس ها از مال باخته ها خواستند تا برای شناسایی و گرفتن گوشی موبایلشان به کلانتری مراجعه کنند، همچنین از متهم مبلغ 100 میلیون ریال وجه نقد نیز کشف شد.

رئیس کلانتری 107 "فلسطین" عنوان داشت: متهم در اعترافاتش عنوان کرد، چند روز قبل کیف دستی زن جوانی را به سرقت برده که با فروش طلاهای داخل کیف 300 میلیون ریال به دست آورده که با فروش موتور خودش و 200 میلیون ریال پول طلای سرقتی اقدام به خرید موتور آپاچی سفید رنگ کرده و مابقی پول نیز همراهش بوده است.

سرهنگ مهریان گفت: در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی در مدت زمان یک سال و 6 ماه در محدوده های کلانتری های 103 گاندی، 105 سنایی و 107 فلسطین موبایل قاپی می کند و این سارق 38 ساله به 150 فقره سرقت موبایل اعتراف کرده است.

او در پایان به مردم توصیه کرد: در زمان استفاده از تلفن همراه، گوشی را به سمت دیوار گرفته و از حمل اشیاء با ارزش و گران قیمت نیز خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز