تصادف شدید و مرگبار نیسان و کامیون

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۹۴۳۸
تصادف شدید و مرگبار نیسان و کامیون
رئیس پلیس راه استان با اشاره به برخورد وانت نیسان و کامیون در محور "اردبیل-خلخال" گفت: در این حادثه راننده وانت نیسان در میان شعله های آتش سوخت و جان باخت.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سید محمد صفوی اظهار داشت: صبح امروز مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش وقوع حادثه رانندگی در محور "اردبیل-خلخال"، حوالی سه راهی "سقاواز" را اعلام که بلافاصله مأموران پلیس راه و انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: مأموران پلیس راه و انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه مربوط به برخورد شدید یک دستگاه وانت نیسان با کامیون کشنده روی داده بطوری که پس از این برخورد وانت نیسان طعمه حریق شده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حادثه راننده وانت نیسان در میان شعله های آتش سوخت و جان خود را از دست داد گفت: سرنشین وانت نیسان نیز مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال داده شد.

سرهنگ صفوی انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده وانت نیسان را علت این حادثه اعلام و تصریح کرد: استراحت 15 دقیقه ای به ازای هر 2 ساعت رانندگی تأکید همیشگی پلیس با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز