سرنوشت شهروندان گمشده در کویر چه شد ؟

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۱۹۲۷
سرنوشت شهروندان گمشده در کویر چه شد ؟
فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از نجات 4 شهروند گمشده در کویر که بر اثر تشنگی و تاریکی شب جان آن ها به خطر افتاده بود، خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کاظم صادقی اظهار داشت: شب گذشته مرکز فوریت های پلیسی 110  اعلام کرد که 4 نفر از افراد بومی منطقه که برای جمع آوری گیاهان دارویی از منزل خارج شده اند در کویر"خوسف" گرفتار شده و راه را گم کرده اند و هیچ خبری از آنان در دست نیست که بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان برای امداد رسانی به افراد گم شده اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "خوسف" بیان داشت: مأموران با توجه به تاریکی هوا و کویری بودن منطقه با تشکیل چند تیم امدادرسانی مناطق کویری را پایش و رد مفقود شدگان را پیدا کردند و پس از چند کیلومتر ردزنی، 4 شهروند گرفتار شده در کویر را که بر اثر ضعف و بی آبی جان آن ها به خطر افتاده بود نجات دادند.

سرهنگ صادقی افزود: مأموران بلافاصله اقدامات اولیه درمانی را انجام دادند و پس از رفع تشنگی و عطش، آن ها را به شهرستان "خوسف" منتقل و به خانواده هایشان تحویل دادند.

او با تأکید بر این که فلسفه وجودی پلیس خدمت رسانی صادقانه به مردم است؛ تصریح کرد: شهروندان قبل از تردد در مناطق کویری بایستی به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت عدم آشنایی با کویر بدون راه بلد وارد این مناطق نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز