تصادف شدید در خراسان رضوی/آمار جان باختگان و مصدومین از ۱۰ نفر عبور کرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۲۱:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۲۳۷۵
تصادف شدید در خراسان رضوی/آمار جان باختگان و مصدومین از ۱۰ نفر عبور کرد
فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از مرگ دلخراش 4تن و مصدومیت 7 سرنشین خودروی سواری در تصادف خونین پژو 405 با یک دستگاه کامیون خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ اکبر محمد آبادی در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی برتصادف خودروی پژو 405با یک دستگاه کامیون در محور "سبزوار- داورزن" (کیلومتر 5 شهر داورزن) بلافاصله اکیپ های انتظامی و پلیس راهور و دیگر تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "داورزن" افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، خودروی سواری پژو 405  با 10 سرنشین از اتباع خارجی که از مسیر "سبزوار-داورزن" در حال حرکت بوده در 5 کیلومتری  شهر "داورزن" با یک دستگاه کامیون تصادف کرده است.

او ادامه داد: متاسفانه در این حادثه تلخ، راننده و 3 سرنشین  تبعه خارجی خودروی پژو در دم جان باختند و 7 سرنشین دیگر این خودرو که آنها نیز از اتباع خارجی بودند به شدت مصدوم و توسط امدادگران به مرکز درمانی انتقال و تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفتند.

او خاطر نشان کرد: برابر اظهار نظر اولیه کارشناسان تصادفات پلیس راهور بی توجهی راننده خودروی سواری 405 به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه  علت وقوع این تصادف مرگبار بوده است. 

این مقام انتظامی از رانندگان خواست به مقررات عبور و مرور و توصیه های پلیس راهور مبنی بر پرهیز از شتاب و عجله در رانندگی و همچنین استراحت راننده هنگام احساس خستگی در طول سفر توجه بیشتری داشته باشند تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن تصریح کرد: از کشورهای همجوار جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم ضمن کنترل دقیق مرزهای مشترک از ورود غیرمجاز اتباع خود به ایران جلوگیری کنند.

سرهنگ محمدآبادی با بیان اینکه اتباع خارجی که قصد سفر به ایران را دارند بایستی از مبادی رسمی و قانونی وارد کشور شوند، تصریح کرد: متاسفانه بی توجهی به این موضوع  موجب شده تا برخی از اتباع خارجی گرفتار افراد سودجو و فرصت طلب شوند به گونه ای که شاهد اتفاقات تلخ و ناگواری برای آنها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز