افزایش دما تا پایان هفته

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۲۴۲۹
افزایش دما تا پایان هفته
تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما اتفاق می‌افتد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معصومه احمدی افزود: امروز به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و در استان‌هایی مانند قزوین، زنجان، البرز، تهران، بخش‌هایی از استان مرکزی و استان همدان ناپایداری هوا، وقوع رگبار، رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد را پیش رو داریم.

وی گفت: همچنین به شکل پراکنده در بخش‌هایی از غرب، مرکز و جنوب شرق کشور برای روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه شرایط ناپایداری پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، کرمان، بخش‌های جنوبی خراسان جنوبی، ​ بخش‌های جنوب شرقی استان هرمزگان درگیر بارندگی به شکل پراکنده و رگبار و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش سرعت وزش باد خواهند بود.

خانم احمدی افزود: به نظر می‌رسد در مناطقی از مرکز و شرق کشور، وزش باد شدت بگیرد و در استان‌هایی مانند قم، ​ مرکزی، اصفهان، ​ یزد، خراسان جنوبی و رضوی، بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان و زابل وزش باد می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش محسوس دید و کیفیت هوا شود.

وی گفت: به لحاظ شرایط دمایی از روز سه شنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما اتفاق می‌افتد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در تهران امروز رشد ابر را داریم به خصوص در مناطق شمالی استان احتمال وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است و دما در گرم ترین ساعات به ۳۲ درجه می‌رسد و تا پایان هفته نیز افزایش دما اتفاق می‌افتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز