سارقان حرفه ای کرج دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۶۹۶۳
سارقان حرفه ای کرج دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 100 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودر و در نقاط مختلف شهر کرج، شناسایی سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند یکی از سارقان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده با تشکیل یک باند و با همدستی افرادی دیگر اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهر کرج می کند.

سردار محمدیان بیان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه 5 نفر از سارقان و مالخران اموال مسروقه را در شهرستان های "فردیس، شهریار و ملارد" شناسایی کرده و با دریافت مجوز قضائی به مخفیگاه آنها اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان از سارقان حرفه ای بوده و دایم در حال تغییر مخفیگاه خود بودند، افزود: کارآگاهان با تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهمان در زمانی که از حضور همه متهمان در محل اطمینان یافتند، وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه 5 متهم را دستگیر کردند.

سردار محمدیان با بیان این که 2 نفر از متهمان سارق و 3 نفر مالخر اموال مسروقه بودند، ادامه داد: سارقان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

او با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی مال باختگان این پرونده ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز