توقیف ۲ خودروی حامل محموله‌های قاچاق میلیاردی

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۶۹۷۲
توقیف ۲ خودروی حامل محموله‌های قاچاق میلیاردی
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ یوسف سپهوند اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با کالای قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان شازند در تحقیقاتی از تردد 2 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق از محور مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

وی اظهار داشت: سرانجام در یک عملیات برنامه ریزی شده، خودروهای مورد نظر شامل یک دستگاه کامیون و یک اتوبوس در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور، ۱۹ دستگاه کولرگازی با پنل مربوطه ۴۶ کارتن تنباکو قاچاق فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سپهوند با اشاره به ۲ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریالی محموله‌های قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز