معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان:

تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم/ احتمال تعویق امتحانات پودمانی در شهرهای قرمز

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۷۶۷۷
تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم/ احتمال تعویق امتحانات پودمانی در شهرهای قرمز
طاهر روشندل گفت: اگر وضعیت روزهای مشخص شده برای برگزاری امتحانات حضوری قرمز باشد، امتحانات به تاریخ دیگری موکول می شود و در شهرهای دارای وضعیت قرمز قطعا امتحان حضوری برگزار نخواهد شد و بر اساس سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا پیش خواهیم رفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برگزاری امتحانات در دانشگاه‌ها و مدارس طی روزهایی که کرونا مجددا در کشور اوج گرفته نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است. در یکی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد دانشگاه فرهنگیان از ده روز آینده امتحانات پودمانی خود را به‌صورت حضوری برگزار کند اما این دستورالعمل نگرانی‌هایی برای شرکت کنندگان ایجاد کرده چراکه وضعیت برخی از این شهر قرمز است.

طاهر روشندل، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، در این خصوص گفت: در خصوص نحوه برگزاری آزمون اصلح در دانشگاه فرهنگیان تا این لحظه تصمیم گیری نشده است. 

او افزود: آزمون‌های ترمی این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد اما آزمون مربوط به پودمان اول به صورت حضوری و چهارگزینه ای در روزهای 10 و 11 تیر ماه برگزار خواهد شد. در همین راستا سامانه‌ای طراحی شده تا دانشجویان محل آزمون خود را انتخاب کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در خصوص شهرهایی که وضعیت کرونایی آن‌ها قرمز است، گفت: در این شهرها اگر در روزهای مشخص شده وضعیت قرمز باشد، امتحانات به تاریخ دیگری موکول می‌شود و در شهرهای دارای وضعیت قرمز قطعا امتحان حضوری برگزار نخواهد شد و بر اساس سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا پیش خواهیم رفت.

روشندل اظهار کرد: ممکن است برخی از شهرها که هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند تا 10 روز دیگر به حالت عادی بازگردند که در این شهرها نیز آزمون به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: در این راستا چندین برنامه در دستور کار است و با توجه به شرایط ممکن است هر کدام از شیوه‌ها برگزیده شود. ممکن است صرفا تعویق امتحان در دستور کار قرار گیرد و ممکن است حتی برگزاری پودمان اول و دوم در دستور کار قرار باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در پایان عنوان کرد: طی روزهای آینده با توجه به شرایط کرونا تصمیم نهایی گرفته می شود.

//انتهای پیام:3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز