چتر پوشش اینترنت برای حفاظت از یوزپلنگ‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵۷
چتر پوشش اینترنت برای حفاظت از یوزپلنگ‌ها
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: زیستگاه یوزآسیایی در شرق استان زیر چتر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید یاسر حسن پور، روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیستگاه یوزپلنگ آسیایی  در زیستکره توران استان سمنان با سرمایه‌گذاری ۳۰ تا ۴۰ میلیارد ریالی این وزارتخانه تحت پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت پهن‌باند قرار می گیرد.

او با تاکید بر ضرورت حمایت از یوزپلنگ آسیایی به عنوان گربه‌سان نادر و در معرض خطر انقراض خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت های ارتباطی و امکان پوشش آنتن دهی تلفن همراه و خدمات دسترسی اینترنت پهن باند سیار در زیستکره توران موجب نظارت ، رصد و تحلیل دقیق تر رفتارهای یوزهای آسیایی به کمک فناوری های نوینی همچون اجرای طرح دوربین‌گذاری و دیگر ظرفیت های فناوری نوین در محدوده پارک ملی می شود .

حسن پور بیان کرد: برخورداری از نعمت آنتن دهی و اینترنت پهن باند برای  ساکنان و محیط بانان کیلومترها دورتر از شهرها و روستاها در دل کویر مرکزی ایران و درحال محافظت از گونه های جانوری و حیات وحش کشور از جمله مزایای اجرای این طرح است.

او اضافه کرد: این طرح می تواند دسترسی آسان آنان را به جدیدترین خدمات دیجیتال و کلیه خدمات شبکه ملی اطلاعات از جمله آموزش الکترونیکی، دولت الکترونیکی ، تلویزیون اینترنتی، بهداشت و سلامت الکترونیکی و خدمات بانکی، فراهم کند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز