تهران غبار آلود می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۲۸۸۳
تهران غبار آلود می‌شود
یک کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کبری رفیعی، در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور بیان کرد: طی امروز و فردا در برخی از ساعات در استان‌های ساحلی کشور خرز بارش باران همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در برخی از استان‌های واقع در شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر بارش باران رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا پنجشنبه علاوه براین مناطق در ارتفاعات خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی خراسان رضوی بارش‌های رگباری اتفاق می‌افتد.

رفیعی افزود: طی امروز و فردا در برخی مناطق شمال شرق کشور وهمچنین استان‌های سمنان، قم، قزوین، البرز، تهران، شرق استان‌های اصفهان و یزد در ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

او اظهار کرد: بعد از ظهر جمعه و روز شنبه درارتفاعات البرزمرکزی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر روز یکشنبه نیز در ارتفاعات شمال غرب کشور بارش‌های رگباری و پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد:  پدیده غالب طی پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

رفیعی گفت: تهران در بعد از ظهربا افزایش ابر و وزش باد همرا است و گاهی هم وزش باد شدید خواهد شد و همچنین احتمال باد و گرد و خاک وجود دارد؛ حداکثر دمای پایتخت ۳۶ و حداقل دمای آن ۲۲ درجه بالای صفر پیش بینی می‌شود.

نظر شما